poniedziałek, 31 marca 2014

Halowe Mistrzostwa Polski w Łucznictwie Osób Niepełnosprawnych

Sukcesem zakończyłem strzelanie na najważniejszych zawodach halowych w 2014 roku. Kilka miesięcy intensywnych treningów oraz udział w zgrupowaniu Kadry ON w Prudniku zaowocowały zdobyciem tytułu Halowego Mistrza Polski na 2014 rok.

Mistrzostwa okazały się testem wytrzymałości zarówno fizycznej jak i próbą nerwów. Pojedynek finałowy z Wiktorem Patryasem zakończyl się remisem - 5:5 i dogrywką, która dla mnie zakończyła się pomyślnie.


Poszczególne pojedynki stoczyłem z Przemysławem Kucharczykiem - Lublin (7:1), następnie z Pawłem Daleszyńskim Poznań (6:0).
W konkurencji drużynowej, wraz z kolegami z Kielc zdobyliśmy srebrne medale.

Zawody były dla mnie szczególnie ważne, ze względu na rangę, ale także z powodu obecności na niej w charakterze kibica Basi - mojej żony. Bez niej byłoby dużo trudniej. To że trzymała kciuki i dopingowała dało mi wielkie wsparcie psychiczne, które zapewniło mi tego dnia mnóstwo siły.

Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w przygotowaniach, na czele z żoną Basią, rodziną i trenerem Ryszardem Olejnikiem.
Podziękowania ślę do wszystkich którzy przyczynili się do mojego sukcesu - do STARTu Kielce z prezesem Bogumiłem Bujakiem, do trenerów kadry ON którzy "popracowali" nade mną na zgrupowaniu w Prudniku tj. Ryszarda Bukańskiego i Ryszarda Pacury. Do sponsorów którzy pomogli w kompletowaniu sprzętu -tj.:Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie na czele z burmistrzem Romualdem Garczewskim i z-cą Tomaszem Fąfarą oraz  Fundacji Tacy Sami z Agatą Kopeć-Romik .



Wyniki Halowych Mistrzostw Polski w łucznictwie Osób Niepełnosprawnych

Łuki klasyczne kobiet
1. Alicja Bukańska Start Gorzów
2. Wiesława Wolak Start Lublin
3. Milena Olszewska Start Gorzów

Łuki klasyczne mężczyzn W2
1. Piotr Sawicki Start Lublin
2. Marcin Chmielewski Start Gdańsk
3. Leszek Słomiński Start Gdańk
3. Wojciech Piotrowski Start Kielce

Łuki klasyczne mężczyzn Standing
1. Ireneusz Kapusta - Start Kielce
2. Wiktor Patryas Start Bielsko Biała
3. Paweł Daleszyński Surma Poznań
3. Ryszard Szachowicz - Start Gorzów

Łuki Compound Open
1. Marek Kantczak Start Gorzów
2. Adam Dudka Start Lublin
3. Paweł Bogucki Start Gorzów
3. Wojciech Tokarz Piast 25 Rzeszów

Drużyny:
1. Start Lublin
2. Start Kielce I
3. Start Kielce II


Wyniki kwalifikacji łuków klasycznych:


Standing:
  1. Wiktor Patryas 550 (271, 279)
  2. Ireneusz Kapusta 538 (267, 271)
  3. Paweł Daleszyński 510 (248, 262)
  4. Ryszard Szachowicz 482 (244, 238)
  5. Mirosław Niedbalski 450 (224, 226)
  6. Krzysztof Grad 346 (174, 172)
  7. Przemysław Kucharczyk 312 (155, 157)

W2:

  1. Piotr Sawicki 525 (258, 267)
  2. Marcin Chmielewski 489 (240, 249)
  3. Leszek Słomiński 443 (213, 230)
  4. Wojciech Piotrowski 439 (226, 213)
  5. Janusz Kowalczyk 428 (213, 215)
  6. Henryk Kisiel 426 (191, 235)
  7. Jerzy Kwiatkowski 280 (124, 156)

ST kobiety

  1. Alicja Bukańska 520 (270, 250)
  2. Wiesława Wolak 505 (252, 253)
  3. Milena Olszewska 494 (242, 252)

Galeria (fot. Barbara Kapusta):













Ekipa ze STARTU Kielce

Z prezesem Bogumiłem Bujakiem i trenerem Ryszardem Olejnikiem




Kat. ST kobiety: Wiesława Wolak (II), Alicja Bukańska (I), Milena Olszewska (III)

Kategoria W2 - Marcin Chimielewski (II), Piotr Sawicki (I), Leszek Słomiński (III), Wojciech Piotrowski (III)

Kat. ST - Wiktor Patryas (II), Ireneusz Kapusta (I), Paweła Dalaszyński (III), Ryszard Szachowicz (III)


Trenerzy

Kat. Bloczki - Adam Dudka (II), Marek Kantczak (I), Paweł Bogucki (III),


Informacje prasowe:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz